Týka sa to najmä súkromných médií, elektronických či tlačových a medzi ne nesporne patria aj regionálne médiá. Na rozdiel od verejnoprávnych, tieto sú odkázané aj na príjmy z rozpočtov miest, obcí či krajov. Celoštátne súkromné médiá sú spravidla v rukách majiteľov, ktorí sa netaja sympatiami k tej či onej politickej strane, resp. politickej orientácii. Obsah informácií v týchto médiách tomu zodpovedá.
Na rozdiel od nich sa regionálne médiá tvária viac menej apoliticky. Možno počas väčšiny volebného obdobia sa im závislosť na vrcholových predstaviteľoch miest a obcí utajovať darí. No teraz, keď sa blížia voľby, sa ich naviazanosť na rozpočet ovplyvnený vládnucou garnitúrou komunálnych orgánov utajiť nedá. Vypláva na povrch. Potom vidíme prevahu informácií o tých, ktorí ich majú pod vplyvom.
Som kandidátom na post primátora Bratislavy. Nie som závislý na mienke kohokoľvek z mojich konkurentov. Som závislý iba na mienke voliča a jeho vzťahu k môjmu volebnému programu, ktorý v krátkej dobe zverejním a ktorý sa nebude odlišovať od mojich doteraz publikovaných predstáv.
Preto už teraz verejne sľubujem, že ak budem zvolený za primátora Bratislavy, budem podporovať médiá pôsobiace v Bratislave, najmä tie, ktoré slúžia k pravidelnej informovanosti o všetkých dejoch v nej. Prehlasujem, že budem dbať o ich objektivitu, ktorá jedine môže zabezpečiť ich kvalitatívny rozvoj. Nebudem zasahovať do ich obsahu ani vtedy, ak pôjde o kritiku mojej osoby, či kritiku mojich blízkych spolupracovníkov. Chcem, aby sa občan dostával k pravdivým, neskresleným informáciám, aby redaktori médií nepracovali pod tlakom rôznych záujmov a budem pred nimi tieto médiá chrániť.
Týmto vyhlásením sa pripájam k vyhláseniu Môj prístup k regionálnym médiám kandidáta na starostu Petržalky pána Jozefa Augustína, ktoré publikoval 28.10.2014 na svojom blogu.